GCrashT Blog [Anime kritikák és egyéb]
Ismerető

Főoldal - Csak, hogy könnyebb legyen visszajutni a főoldalra. ;)
Rólam   - Aki kiváncsi, ki írja a cikkeket, az olvashat rólam valamit...



Ismertető

A blogon anime, manga, játék, és még sok más egyéb kritikák lesznek. Hogy mit értek az egyéb kritika alatt? Olyan, dolgok, amit felkeltették az érdeklődésemet, és gondolom, megosztom veletek a véleményem. :)

Figyelem!

1, Ha kifejtem valamiről a véleményem, és nem tetszik, ne kezdetek el oltani, hogy "Kurva anyádat, stb... Lol, látszik, túl sokat voltam Youtube-n)
2, GCrashT-nek, vagy Crash-nek szólítsatok majd meg!

Köszönöm 

 

 
Köszönöm nekik!

Az oldal létrehozásához a "végső lökést" az Anime Manga Palota adta, köszönöm nekik! :)

 
Ajánlott oldalak

Anime Manga Palota
Animecrirtics (M3mb3r)
Anime Review (kvakond)
Éjjeli Vakond (L.Mole)
Anime Critica (Midoriko)

 
Régebbi bejegyzések
Friss bejegyzések
2013.05.22. 22:18
2013.05.12. 15:42
2013.02.20. 16:17
2013.02.05. 17:38
2013.02.05. 17:30
Friss hozzászólások
 
Blog

Játék - Crash Twinsanity (2004)

2013.02.05. 17:19, GCrashT

Sziasztok!

Mivel a tervezett anime kritikám valószínűleg csak hétvégén, vagy jövőhéten jön, ezért gondoltam, írok az egyik  régi kedvenc játékomról egy kritikát (legalább is valami hasonlót), ami nem más, mint a Crash Twinsanity, ami véleményem szerint az egyik legjobb Crash Bandicoot játék, ami valaha készült.
 

 

Mivel a tervezett anime kritikám valószínűleg csak hétvégén, vagy jövőhéten jön, ezért gondoltam, írok az egyik  régi kedvenc játékomról egy kritikát (legalább is valami hasonlót), ami nem más, mint a Crash Twinsanity, ami véleményem szerint az egyik legjobb Crash Bandicoot játék, ami valaha készült.



A Crash Twinsanity-t a Traveller's Tales fejlesztette, és a Vivendi Universal Games adta ki 2004-ben PS2-re és Xbox-ra. Amerikában 2004 Június 21.-én, Európában 2004 Október 8.-án, Japánban pedig 2004 November 9.-én jelent meg.


-> Játék felépítése

A játék az elődeihez (3 részt kivéve) ragaszkodva
 maradt egy 3D Platformer játék, viszont egy valamiben eltér tőlük, mégpedig, hogy a régebbi játékokban volt egy bizonyos "Warp Room" rendszer, ami arra szolgált, hogy pályát válassz, és vissza tudj menni azokra a pályákra, amiket kivittél, és megszerezd az otthagyott drágaköveket, a 3. résztől pedig az ereklyéket is. Viszont, ebből a részből ezt kivették, szabadon járkálhatsz a már kivitt szakaszokon, és úgy kell visszameni a már kivitt "pályákhoz". Mivel gondoltak arra, hogy ne kelljen minden pályán végigmenni, hogy eljussunk a kívánt pályáig, ezért a játék 4 nagy helyszínen játszódik, ezek pedig: N. Sanity Island, Iceberg Lab, Academy of Evil és a 10th Dimension. Ezek úgymondva az adott helyszín Warp Room-jai, ezekből tusz visszamenni a pályákra, bár, van sajnos olyan hely is, ahol kénytelen vagy kivinni egy pályát, hogy eljuss a kívánthoz.

-> Történet

A játék története igazából annyi, hogy még az Academy of Evil-en (A Gonoszság Akadémián) a fiatal Cortex kisérletezett, hogy 2 papagályt, nevezetesen Victor-tés Moritz-t, ami sikerül is neki, így átküldve őket a 10. Dimenzióba. Viszont most visszatértek, hogy bosszút álljanak Cortex-en, és, hogy elpuszítsák az N. Sanity szigetet! Meg kell őket állítani, de nem lesz ez olyan könnyű, mivel a 10. Dimenzióban hatalmas inteligenciára tettek szert, ezért Crash-nak és Cortex-nek össze kell fogniuk, hogy egyjüttes erővel legyőzzék őket!
Nekem igazából tetszik a történet, végre nem a szokásos, hogy "Jaj, Cortex és Uka Uka most azt akar az Erőkristálykokkal, meg amaszt, gyorsan vissza kell őket szereznünk...! De, nem elég a kristályokat összegyűjteni, mert a drágakövekben is van elég erő, hogy megcsinálják a tervüket, stb...)"
Lehet, hogy így nem lesz már az oly megkedvelt játékmenet, de szerencsére ebben a játékban még ezt is kiküszöbölték!

-> Játékmenet

A játékban 1 helyett 3 irányítható karaktert kapunk, mégpedig: Crash-et, Cortex-et, és Nina-t, Cortex unokahugát, de velük csak egy adott pályán lehet menni.
Crash-el a sima platoformos pályákat kapjuk meg, Cortex-el meg olyanokat, hogy a lézerpisztolyával kell szétlőni az ellenséget és előrehaladni, Nina-t pedig összesen 2 pályán, amikor a háztetőkön kell ugrálni + az utolsó főellenfélnél.
Olyan is van, hogy Crash-el és Cortex-el egyszerre kell menni, ilyenkor Crash-et kell irányítani, és Cortex-et pedig fegyverként használni, lehet vele pörögni (Crash szokásos támadása ;) ), ütni, sőt, el lehet őket dobni, hogy egy adott kart meghúzzon, ami szükséges a továbbjutáshoz. De természetesen kapunk hozzájuk még néhány pályátípust, ilyen például a Humiliskate, amikor Cortex-en kell "Snowboard-dozni", és túljutni a pályát, meg még olyan van, hogy Crash és Cortex összeverkenek, és gurulva kell továbbhaladni, hogy közben őket verekednek. Ez megtalálható az egyik Humiliskate pályán is. Meg még van, amit csak én úgy hívok, hogy "Mentsük meg Cortex-et!". Ez arról szól, hogy Cortex fut, mint valami őrült, és el kell távoítani előle az akadályokat. Szóval, a játék rendkívül változatos.
A főellenfelek maradt a legtöbb, már szokásosak: Dingodile, N.Trophy, N.Biro, N.Gin, Cortex csatlósai, akik elpártoltak tőle egy bizonyos "kincs" miatt (játszáttok végig játékot angol tudással, és akkor megértitek ;) ), visszakaptukPapu Papu-t, még ott van a Gonoszság Akadémiájának igazgatója, Madam Ambery és persze az Evil Twins.
Aki ért angolul, annak a játék vicces is, hiszen mindenféle vicces párbeszéd található a játékban, főleg, mikor Victor és Moritz feltűnik.
A játék az elődeihez híven, nagyon egyszerűen kezelhető, szóval az irányítással sem lesz gond.
Azt nem tagadhatjuk, hogy a játék tele van Bug-okkal, de szerencsére a legtöbb esetben ezekkel csak akkor találkozunk, ha keressük őket + ezeken a bug-okon jókat lehet nevetni. ;) De sajnos akad néhány olyan bug is a játékban, amik nagyban akadájozzák a játékmenetet, de szerencsére ezek csak nagyon ritkák.

-> Grafika

Nem vagyok egy grafikamániás idióta, de, azt azért meg kell hagyni, hogy a játék egész jól néz ki, bár, van néhány textúra, ami kitűnik a többi közül, azon kívül semmi, a helyszínek is nagyon jól megvannak tervezve

-> Zene + Hang

A zene is nagy újítás volt a játékban, ugyanis ilyen "beatbox"  zenéket használ, amik szerintem nagyon jól sikerültek. Nem vagyok beatbox fan, de ezek a zenék tényleg nagyon jól sikerültek, hangulatosak, viccesek.
A hangokkal sincs különösebb bajom, ezek is nagyon jól sikerültek.

-> Hangulat

Mint mondtam, a játékmenet nagyon jó, a zene szintúgy + a humor inkább kissebeknek szól, de akár egy idősebb is képes rajtuk mosolyogni, ezzel egy kellemes hangulatot adva a játéknák, szóval szerintem ez tökéletes.

-> Értékelés

A játékot nem szeretném úgy értékelni, hogy külön értékelem mind az összes pontot értékelem (Grafika, Zene stb.), inkább csak így, hogy valamennyi pont a 10-ből, miközben felsorolom a negatívumokat + a pozitívumokat.

-> Pozitív
- Nagyon jó zene
- Vicces, hangulatos játékmenet
- Egész jó grafika
- Könnyű kezelhetőség
- Szép helyszínek

-> Negtív
- Néhány kitűnő textúra, ami ront az összképen
- Néhány bug, ami akadályozza a játékmenetet

Szóval, a játék szerintem 8/10. Szerintem simán megér ennyit.

Nos, tudom, az első megírt kritikám lett, ezért nem lett valami nagy szám, de igyekeztem a legtöbbet kihozni magamból. ;)
Nos, akkor én ennyi letten volna, sziasztok!

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
Még nincs hozzászólás.
 

 


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak